//bayanbox.ir/view/7003724689465861355/larg-13117-1351751764.jpg
می جویمت تو را 
 در آرزوی آنکه بیابم تو را ، 
 که من 
 در جستجوی عشق 
 در اشتیاق لحظه زیبای یک سلام 
 وامانده ام به خویش 
 گویا کسی 
 ویران نموده آن پل زیبای بین ما 
 من مانده این طرفِ باورِ عبور 
 تو ، سمتِ دیگرِ احساسِ عاشقی 
 پل نیست بین ما 
 اما صدای تو می ایدم به گوش 
 می خوانی ام به خویش 
 در جستجوی تو 
 اینک رها ز من 
 می خوانمت ، 
 نه آنچنانکه در این واژه های گنگ 
 می جویمت 
 به خواهشی که فرو ریزد از نگاه 
 می سازم این پل زیبا به دست خویش 
 از تکه تکه ی آن خاطراتِ ناب 
 با خشت خشتِ مانده از آن مِهرِ بی شمار 
 هیهات از آنکه جدایی میان ما 
 من باشم و تو باشی و دوری میان ما ؟ 
 هرگز چنین مباد 
 آغاز می کنم ، دوباره بیایم کنار تو 
 زیبا پلی برای عبور از تمام خویش 
 وانگه رسیدن آن سوی اشتیاق 
 مشتاق کن مرا 
 بطلب این نگاهِ خیس 
 پل می شود نگاه تو 
 تا بگذرم ز خویش 
 آغوش را بگشایی ، رسیده ام 
 من می رسم دوباره همان سو ، 
 که سمت توست ...